Korduma kippuvad küsimused

Armas Klient! Ehk on Sul tekkinud mõni kiire küsimus meie Tellimuste kohta? Vastame meelsasti kõigile meieni jõudvatele küsimustele, kuid ehk leiad siit korduma kippuvatest küsimustest juba vastuse. Kui aga soovid veel midagi küsida, siis oleme olemas ja võid julgelt pöörduda meie kaupluste või klienditoe poole.

1. ÜLDISED KÜSIMUSED

1.1. Mis on MTÜ Uuskasutuskeskuse e-pood?

Uuskasutuskeskuse E-pood on loodud meie Klientidele, et saaksime Teile olla veel lähemal ning et oleks võimalus oma oste sooritada igal ajal üle Eesti. Meie E-poest saab tellida tooteid lihtsalt ja mugavalt. Meil on lai valik tooteid erinevatest kaubagruppidest.

1.2. Miks osta Uuskasutuskeskusest?

Uuskasutuskeskus tegeleb uuskasutuse edendamisega eelkõige kahel viisil: suuname puhtad ja kasutuskõlblikud asjad uuesti ringlusesse ning otsime võimalusi kuidas vanale asjale uus elu anda. Usume, et ükski korralik ese ei peaks sattuma prügimäele.

1.3. Mida teeb UK sinult saadud tuluga?

Asjade müügist saadud tuluga katame Uuskasutuskeskuse kaupluste ülalpidamiskulud ning laieneme üle Eesti, et pakkuda järjest rohkematele inimestele võimalust nii annetada kui ka soetada soodsalt teise ringi esemeid. Paljude annetajate jaoks on oluline teadmine, et Uuskasutuskeskus on MTÜ, mitte kasumile suunatud äriettevõte.

Seega on meie peamine eesmärk täita enda missiooni. Lisaks toetame mitmeid abivajajaid, oleme koostööpartneriteks paljudele teatritele, filmitegijatele, käsitöölistele, koolidele ja teistele organisatsioonidele ning toetame ka näiteks Heateo Sihtasutust ja Kiusamisvaba Kooli. Täpsema nimekirja organisatsioonidest, keda oleme toetanud ja kellega teeme koostööd, leiad meie koduleheküljelt www.uuskasutus.ee.

2. TELLIMISE JA MAKSETEGA SEOTUD KÜSIMUSED

2.1. Kuidas Tellida?

Tellimus tuleb vormistada läbi MTÜ Uuskasutuskeskus E-poe ostukorvi. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”. 

2.2. Kui ma Tellin kaubad erinevatest kauplustest, kas mul lisandub ekstra postitasu?

Esitades Tellimuse E-poes erineva asukohaga kauplustest, tuleb Kliendil tasuda paki- ja kullerteenuse eest nii mitmekordselt, kui mitmest kauplusest Tellimus tehakse. Tellides E-poest kaubad, mis asuvad kahes erinevas kaupluses rakendub kahekordne paki- või kullerteenuse tasu. Tellides E-poest kaubad, mis asuvad kolmes erinevas kaupluses rakendub kolmekordne paki- või kullerteenuse tasu jne.

2.3. Kas ma saan Tellimuse esitada telefoni või e-posti teel?

Kahjuks ei ole võimalik Tellimust esitada telefoni või e-posti teel. Tooteid saab tellida vaid läbi  meie E-poe. 

2.4. Kas mul on võimalik toodet broneerida?

Kahjuks ei ole meil hetkel võimalust tooteid broneerida.

2.5. Kas e-poes müüdavad tooted on olemas ka meie kauplustes?

E-poe kaubaga ei saa kauplustes kohapeal tutvuda. Erandiks on E-poes müügil olev mööbel, mis on välja pandud E-poes märgitud kaupluse müügisaalis.

2.6. Millised on Tellimuse eest tasumise võimalused?

Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda läbi Maksekeskuse Eesti pangalinkide abil järgmistes pankades: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop ja Pocopay. 

2.7. Kas ma saan arve tellimuse eest?

Peale tellimuse vormistamist väljastatakse Kliendile Tellimuse kinnitus. Tellimuse eest tuleb koheselt tasuda pangalingi kaudu. Kui Kliendil on vajadus arve järele, siis palun saata kiri e-posti aadressile: epood@uuskasutus.ee

3. TRANSPORT JA KAUBA SAATMINE

3.1. Kas tooteid saab tellida väljapoole Eestit?

MTÜ Uuskasutuskeskus E-poes saab Tellimust esitada ainult Eesti aadressidele.

3.2. Kui palju maksab Tellimuse transport koju või pakiautomaati?

Tellimuste saatmiseks kasutame Omniva paki- ja kullerteenust, mille saatmiskulu näed, kui oled lisanud tooted ostukorvi. Tellimuse saatmiskulud kannab Klient. Tellides kauba ise järele minemisega kauplusesse, transpordikulu ei lisandu. Tellimusele palume järgi minna 5 tööpäeva jooksul.

3.3. Millal ma saan tellimuse kätte?

Kliendi Tellimuse postitame hiljemalt 3 tööpäeva jooksul (välja arvatud eriolukord, millest teavitame Klienti esimesel võimalusel). Antud perioodile lisandub aeg, mis paki- ja kullerteenuse osutajal kulub saadetise Kliendini toimetamiseks. Tellimuse kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest ning paki- ja kullerteenust pakkuva firma üldtingimustest.

4. TELLIMUSE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

4.1. Kas mul on võimalik Tellimus tagastada?

Kliendil on õigus Tellimusest taganeda 14 päeva jooksul ja Tellimus tagastada. Nimetatud 14-päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte sai.

4.2. Kuidas ma saan Tellimuse tagastada?

Tellimust saab tagastada läbi paki- ja kullerteenuse osutaja. Kaupluse kaudu Tellimust tagastada ei saa. Kauba tagastamise kulud kannab Klient. Tagastusavaldust saab esitada täites Tagastusvormi E-poe kodulehel.

4.3. Kas sama raha eest saan valida teise toote e-poest või kauplusest?

Kahjuks ei ole veel võimalik Toodet vahetada läbi E-poe keskkonna või kaupluse.

4.4. Kui kiiresti laekub peale toote tagastust raha minu kontole?

Tellimuse tagastuse võtame menetlusse kolme tööpäeva jooksul, edasine sõltub Kliendipoolsest pangateenustest.

5. KONTO

5.1. Kas ma pean olema registreeritud kasutaja, et esitada Tellimus?

Ei pea. Tellimusi saab esitada E-poes registreeritud kasutajana sisse logides või registreerimata kasutajana.