Seisukord: hea
Lisainfo:
Mis on see, mis tekitab inimeses sedavõrd tugeva iha millegi järele, nii et ta lõpuks harjub sellega nõnda, et ei kujuta elu enam teistmoodi ettegi? Miks mõned ettevõtted tabavad kliendi vajaduse ja suudavad sellest kujundada harjumuse, teenides nii miljoneid, ent teised mitte? Kas see on juhus või läbimõeldud ja planeeritav tegevus? Selles New York Timesi bestselleris juhib ajakirjanik Charles Duhigg meid ülipõnevate teaduslike avastusteni, mis selgitavad, mis harjumused õigupoolest on, miks nad meie elu üle valitsevad ning mis kõige olulisem – kuidas neist kasu lõigata.
ESIMENE OSA
Üksikisikute harjumused
1. HARJUMUSTE LÕA OTSAS
Kuidas harjumused toimivad
2. IHALEV AJU
Kuidas luua uusi harjumusi
3. HARJUMUSE MUUTMISE KULDREEGEL
Miks muudatused teoks saavad
TEINE OSA
Edukate organisatsioonide harjumused
4. VÕTMEHARJUMUSED EHK PAUL O’NEILLI BALLAAD
Millised harjumused on kõige olulisemad
5. STARBUCKS JA EDUHARJUMUS
Kui tahtejõud muutub automaatseks
6. KRIISI JÕUD
Kuidas juhid juhuse ja kavandamise abil harjumusi loovad
7. KUIDAS TEAB SIHTMÄRK SINU SOOVI, ENNE KUI SA ISE SEDA TEAD
Mis juhtub, kui firmad harjumusi ennustavad (ja nendega manipuleerivad)
KOLMAS OSA
Ühiskondlikud harjumused
8. SADDLEBACKI KIRIK JA MONTGOMERY BUSSIBOIKOTT
Kuidas liikumised käima lükatakse
9.VABA TAHTE NEUROLOOGIA