Seisukord: väga hea
Lisamärkused: Kõvakaaneline, Kirjastus Pegasus 2006, 584 lk.
Raamatu eesmärk on pakkuda lugejatele teadmisi ja oskusi, mis on vajalikud innovatsiooni mõistmiseks ja juhtimiseks operatiiv- ja strateegilisel tasandil. Eelkõige püüab raamat integreerida turu, tehnoloogiliste ja organisatsiooniliste muudatuste juhtimist ettevõtete konkurentsivõime tõstmiseks ning muude organisatsioonide puhul efektiivsuse parandamiseks. Innovatsiooni juhtimine on olemuselt interdistsiplinaarne ja multifunktsionaalne, kuid enamik juhtimistekste kipuvad rõhuma ühele juhtimise mõõtmele, näiteks teadus- ja arendustegevuse, tootmise, turunduse, tootearenduse või organisatsiooni arendamise juhtimisele. Sellele vastandudes püütakse siin esitada integreeriv lähenemine innovatsiooni juhtimisele.